Fool's Day! - Reisverslag uit Soest, Nederland van Eef & Ron - WaarBenJij.nu Fool's Day! - Reisverslag uit Soest, Nederland van Eef & Ron - WaarBenJij.nu

Fool's Day!

Door: Eef

Blijf op de hoogte en volg Eef & Ron

01 April 2014 | Nederland, Soest

Hoezo, fool's day?! Voor mij mijn eerste vrije dag van mijn vakantie! Maar ik voel mij zeker wel een fool!
Paspoort checken, visum regelen, eerste overnachtingen vastleggen, zelfs het EHBO tasje uitruimen (je staat er versteld van hoeveel spulletjes, en welke!, daaruit komen die 'over hun datum zijn'!), dat alles heb ik al lang voorbereid en klaar. Maar iedere trip weer is mijn grootste struikelblok: hoe kom ik nu van de hoeveelheid klaargelegde kleding, allemaal geselecteerd en veel favorieten, via het uitdunnen, naar het uiteindelijke pakket dat in mijn grote reistas past?
Heel vaak hapert hier mijn voorbereidingsmachine. Het is een moeilijke opgave, helemaal niet leuk, maar het moet gebeuren. Allemaal in 1 tas (ok, plus rugzakje), en zelf te dragen, want dat was ook het adagium lang geleden binnen gezin Wouters: iedereen draagt zijn eigen spullen en als je het niet zelf kunt dragen, is het dus teveel!........ Tja, 1 grote tas dus, en niet meer. Maar wel een met wieltjes, hahaha!
Ik ga aan de slag, ongeveer ............nu!

• 01 April 2014 - 16:04

An:

He schone zus,
    Niet klagen, gewoon pakken, wat niet past, koop je gewoon goedkoop down under, of je wast gewoon wat vaker! Grapje ....
    Sterkte met de voorbereidingen van deze mooie reis, doe voorzichtig en een goeie vlucht.
    Groetjes van de Texanen....

• 01 April 2014 - 19:06

Gerry:

Lieve Eef,
    Heel veel succes met selecteren. Het zal wel weer lukken, zoals altijd! Niets belangrijks vergeten daar gaat het om. Wens je alvast een heel goede reis en happy landing! Ga heerlijk genieten van alle avonturen op dat bijzondere continent. "Hang weer aan je lippen" bij het lezen van de reisverslagen. Lieve groet. Gerry.

• 01 April 2014 - 19:26

Georgette:

Hi Eef,
    Je taxi staat ook al in de startblokken hoor!
    Die tas van jou past vast wel in mijn auto, dus het eerste deel gaat altijd goed en daarna vooral genieten van je avonturen!
    Heel veel plezier gewenst...

• 01 April 2014 - 19:48

Sjonnie:

Tja als vrouw wil je natuurlijk weer veel te veel meenemen! Maar bedenk: alles is te koop!

Maar alle gekheid op een stokje: Ik wens je heeeeeeeeeeeeeel veel plezier, geniet weer van al het moois en alle avonturen die je zoals altijd weer zult gaan beleven. Enne.... doe voorzichtig, maar dat is vast tegen dovemansoren gezegd.
    Liefs Sjon.

• 01 April 2014 - 21:14

Eef:

Dank voor alle wensen! Ik ben er helemaal klaar voor! Tot later!

• 02 April 2014 - 10:16

Silvana:

Nou Eef, inmiddels zit je al bijna tussen de kan-goe-roes .. als het goed is. Hoop dat je een voorspoedige reis hebt en heerlijk gaat genieten!