Over 1 week...!!! - Reisverslag uit Soest, Nederland van Eef & Ron - WaarBenJij.nu Over 1 week...!!! - Reisverslag uit Soest, Nederland van Eef & Ron - WaarBenJij.nu

Over 1 week...!!!

Door: Eef

Blijf op de hoogte en volg Eef & Ron

25 Mei 2011 | Nederland, Soest

Hallo Allen,
ja... Georgette en ik leven al helemaal toe naar ht moment dat we a.s. woensdagavond in het vliegtuig richting Casablanca kunnen vertrekken!! Nou ja,..... meer nog: naar het moment waarop we in Casablanca uitstappen!! En dat is pas om 11 uur 's avonds. Tussen A'dam/Schiphol en Casablanca zit dan nog een uurtje Parijs. Ook niet onaardig, maar toch niet genoeg om even een rondje Eiffeltoren en/of trappen op/af bij de Sacre Coeur te doen. Andere keer!
Onze reis in Marokko is volledig ingepland, we hebben een wegenkaart van Marokko kunnen scoren, hebben 2 leuke Marokko reisgidsen (ja... boeken dus!) bij ons, en tevens rijbewijs en huurauto gereed! Vliegtickets waren er al lang, daar lag het zeker niet aan, en ook zijn we al een maand of zo in bezit van 4 tickets (voor elk van ons) voor concerten/voorstellingen in Fes. Daar is een muziekfestival als wij arriveren (http://www.fesfestival.com/2011/index.php)! Wie gelooft in toeval....?!?! Al met al: het wordt echt tijd om te pakken en te vertrekken!

• 25 Mei 2011 - 12:11

Ansje:

WOW is het alweer zover?? jeetje idd een heerlijk vooruitzicht, hoelang blijf je weg???
    ik probeer je uiteraard te volgen, edoch ben zelf va 9 t/m 25 juni in het mooie Italie (1 week Toscane, 1 week Gardameer) maar goed, uiteraard wil ik ALLE avonturen lezen.
    heel veel plezier, wees HEEL voorzichtig maar GENIET!!!
    lieve groet
    Ansje

• 25 Mei 2011 - 12:21

Karin:

Ohhh helemaal leuk!! Ik kijk nu al weer uit naar al jullie avonturen. Kun je ook foto's erop zetten eigenlijk? Je denkt misschien er moet ook nog wat overblijven om je daarna te kunenn laten zien maar dan kijk ik weer hoor met weer alle verhalen, geen punt!

• 25 Mei 2011 - 14:55

Sjonnie:

Alles goed voorbereid! De meiden kunnen op stap. Maar pas op voor die " aardige" Marokkanen he?

• 25 Mei 2011 - 15:03

Jolanda:

Lekker Eef, ga je weer!
    Klinkt goed wat jullie van plan zijn.
    Veel plezier en ik lees je belevenissen wel.

Groetjes...

• 25 Mei 2011 - 16:15

Léonine:

Wat een heerlijk vooruitzicht! En met twee ondernemende dames van dit kaliber kan zo'n reis niet stuk, toch? Ik refereer dan alleen (nog) maar ff aan het gegeven dat jullie in het bezit zijn van concerttickets! Helaas (nog?) niet van gidsen van vleesch -ende- bloed. Maar wie weet .... Zal met veel plezier jullie reisverhalen volgen! Liefs en zoen, Léonine

• 25 Mei 2011 - 18:05

Gerry:

Nog wel even de koffers pakken en niets vergeten! en hopen dat de koffers via dezelfde route op tijd arriveren, maar dan... het grote genieten van een heel andere wereld. Heerlijk alles achter je laten en nieuwe avonturen beleven. Kijk nu al uit naar de mooie verhalen. Aftellen maar! Liefs, Gerry

• 26 Mei 2011 - 08:30

Harry:

Hi Eef, wat fijn om te lezen dat je bijna weg gaat. Heerlijk hoor. Ben benieuwd naar de avonturen dit keer. Geniet !!!

Grt, Har

• 26 Mei 2011 - 08:32

Silvana:

Time flies when you have fun?? Voor mijn gevoel zat je vorige week nog tussen de gorilla's.... Heel veel voorpret alvast!

• 26 Mei 2011 - 15:57

MP:

LOD, het avonturieren zit dus nog steeds in je bloed! Pas goed op Georgette, maar vooral ook op jezelf!
    Loop niet in 7 sloten tegelijk, 1 is al te veel! Geniet vooral met grote teugen, want dat is het doel waarnaar wij streven!!
    Lfs, MP

• 31 Mei 2011 - 16:19

Pascal:

goede reis en veel plezier daar! Geniet ervan en pas goed op elkaar. Pascal

• 01 Juni 2011 - 11:23

Ansje:

Heel fijne vakantie, GENIET en hou
    ons op de hoogte
    doei