Teruggeteld van 100 naar 1! - Reisverslag uit Soest, Nederland van Eef & Ron - WaarBenJij.nu Teruggeteld van 100 naar 1! - Reisverslag uit Soest, Nederland van Eef & Ron - WaarBenJij.nu

Teruggeteld van 100 naar 1!

Door: Eef en Georgette

Blijf op de hoogte en volg Eef & Ron

29 Augustus 2013 | Nederland, Soest

Ohhhh! wat lijkt het al weer eeuwen geleden dat ik, in een onbedacht (blond?) ogenblik alvast maar even meldde dat ik een koffer had gekocht, en dat het toevallig ook 100 dagen voor vertrek was. En plots kreeg ik een hele stapel (kan dat? digitaal?) berichtjes! Alle volgers van deze blog waren nog steeds als 'actief' vermeld op de meeleeslijst! hahaha, je geeft ze spullen, krijgen een emailadres en zelfs een eigen blog.........maar echt begrijpen.....hahahaha!!
Honderd dagen is ruim 3 maanden. Begin juni keek zo'n beetje iedereen uit naar vakantie: of dat nu Italië, Marokko, La Douce France, Zeeland, de USofA of Garderen is, iedereen wil er tussen uit, en zeker als de zon gaat schijnen! Nou ik zal wel weer uitgemaakt worden voor rasoptimist, en dat is dan ook terecht, maar ik heb de afgelopen 3 maanden wel heel veel zon gezien! Die afgelopen 100 dagen heb ik denk ik toch wel zo'n 84 zonnige dagen gezien..............vanuit het raam van mijn kantoor...dat wel. Maar daarover niet getreurd. Het aloude gezegde zegt dat wat in het vat zit, ....inderdaad: niet verzuurt! Dus al duurde het dit jaar toch wel erg lang, werd het geduld op de proef gesteld, Georgette en ik zijn NU aan de beurt! We lachen stilletjes iedereen uit die nu vanachter die ramen naar buiten koekeloert, want wij gaan over EEN dag op reis: VIVA ITALIA! En die koffer ga ik dus NU inpakken. Georgette is natuurlijk al helemaal gepakt en gezakt: regeren is vooruitzien, is een ander gezegde; ook 100 dagen geleden dus......

• 29 Augustus 2013 - 23:28

Margreet :

Dan wens ik jullie in ieder geval vast een hele goede reis! Met het weer zit het wel goed daar en ik weet zeker dat jullie er prachtige dagen van maken!
    Tot over 3 weken hè?!

• 30 Augustus 2013 - 08:49

Karin:

Nou Ladies heerlijk hoor! Als jullie t niet erg vinden houden wij hier ook nog n beetje zon voor de dagen die we vrij zijn! En voor onze ouders die gezellig in Georgette d'r huis komen wonen. Drie weken 10 minuutjes bij mij vandaag ipv 50 min.!
    SVG
    Schrijven jullie maar veel want ik kijk er alweer naar uit m jullie avonturen te gaan lezen!
    Have heel veel sun en fun!
    Liefs Karin

• 30 Augustus 2013 - 09:14

Het afscheid nadert,
    een snik, ik kan niet meer!

• 30 Augustus 2013 - 09:17

deel 2:
    dus maar tot de volgende keer!
    Geniet van weer en wind

• 30 Augustus 2013 - 09:22

deel 3:
    Houd voeten warm en hoofdje koel,
    En verder "een vrolijke boel"!
    Lfs,MP

• 30 Augustus 2013 - 10:11

Ansje:

YEAH, hieperdepiep het is weer zover, ben er helemaal klaar voor om weer met je 'mee te reizen' geweldig verheug me alweer op het volgende verslag.
    heel veel plezier en denk erom die italianen zien er grappig(mooi) uit maar het blijft uitkijken geblazen met deze charmeurs (been there, done that hihi)
    lieve Eef ik wens je een supervakantie

• 30 Augustus 2013 - 21:05

Sjonnie:

Had je 100 dagen en nu pas gepakt??????
    Ach ja een Wouters he!!!
    Goede reis!
    Veel zon!
    Veel plezier!
    Lekkere wijn!
    Mooie cultuur!
    Interessante verhalen!
    En verder alles wat jullie maar wensen.

Liefs Sjon.

• 01 September 2013 - 12:08

Léonine:

Hi Sicilië-gangers, inmidels gepakt, vertrokken, aangekomen en genieten van jullie vakantiestek. Heel veel plezier en sit back, relax and enjoy the ride! XxxL